سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا یخچال فریزر و ساید بای ساید شروع به ایجاد صدا می کند؟

بیشتر اوقات، در تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید شما در پس زمینه بی سر و صدا عمل می کند و نیاز به تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید نیست، و به صداهایی که ممکن است ایجاد کند توجه زیادی نمی کنید. با این وجود، وقتی چیزی اشتباه پیش می رود، به خصوص اگر یخچال شما، شروع به ایجاد صدای تند و تیز کند، احتمالاً فوراً متوجه آن هستید. با این راهنما همراه باشید تا بدانید که برخی از آن صداهای غیر طبیعی چه می توانند باشند، و اگر آنها را از یخچال شما شنیدید چه معنی دارد:

برخی از سر و صداها طبیعی است

توجه داشته باشید که همه صداهای ناشی از یخچال شما نباید دلیل اصلی نگرانی باشد. بسیاری از قسمت های مختلف مسئول عملکرد یخچال شما وجود دارد، و شنیدن صداهای استاندارد هر از گاهی طبیعی است. به عنوان مثال، هنگامی که یخ ساز شما در حال پر شدن از آب است، یخچال شما با تکمیل این فرآیند ممکن است صدای ترسناک ایجاد کند. موتور و کمپرسور در هنگام کار نیز از صدای ضعیف برخوردار خواهند بود. با این حال، پس از یک دوره شنیدن این صداهای معمولی به طور روزانه، شما قادر خواهید بود برای هر صداهای جدیدی که به نظر نمی رسد کاملاً مناسب باشند، و وقتی که آنها طولانی تر از حد ممکن طولانی می شوند، تمایز ایجاد کنید.

سر و صداهای یخ ساز

اگرچه یخ ساز شما هر بار که پر می شود کمی آزار داده می شود، یک صدای بلند می تواند مشکل را به وجود آورد. در بسیاری از موارد، این بدان معنی است که یخ ساز در حال اجرا است، اما هیچ آبی برای تهیه یخ در آن فراهم نیست. برای رفع مشکل در این مورد، اطمینان حاصل کنید که خطوط آب به درستی با یخچال به هم وصل شده اند، زیرا در صورت ادامه کار بدون یخ ساز، یخ ساز می تواند آسیب ببیند.

جریان هوای محدود

هنگامی که منافذ هوا مسدود شود، مواردی که جریان هوا را مسدود می کند می تواند صداهای عجیب ایجاد کند. برای جلوگیری از این امر، یخچال و فریزر خود را مرتب نگه دارید و حتماً مواد غذایی را مستقیماً در مقابل دریچه های هوا قرار ندهید. نگه داشتن جریان هوا در یخچال شما بدون محدودیت نه تنها برای خنک نگه داشتن وسایل شما بلکه برای عملکرد کلی کارآمد دستگاه نیز ضروری است.

کمپرسور کثیف

در بین دیوار و پشت یخچال شما گیر کرده ، کثیف شدن کمپرسور با گذشت زمان بسیار آسان است. کمپرسور هنگامی که با گرد و غبار و مواد زائد پوشانده شده است ، می تواند صدای قابل توجهی از صدا را ایجاد کند. هر چند وقت یک بار، این ایده خوبی است که برق را از یخچال خود جدا کنید و از یک برس نرم برای تمیز کردن هم کمپرسور و هم از فن کندانسور که در زیر تابلو در قسمت پشتی یخچال شما قرار دارد استفاده کنید.

اگر یخچال شما، صدا ایجاد می کند، با تیم متخصص ما در تعمیر یخچال و تعمیر ساید بای ساید تماس بگیرید. ما می دانیم که تعویض یخچال و فریزر شما می تواند یک دردسر غیرمنتظره و پرهزینه باشد، به همین دلیل ما متعهد هستیم که هر کاری که لازم است را انجام دهیم تا به شما کمک کند از تجهیزات خود نهایت استفاده را ببرید امروز برای تماس با ما تماس بگیرید تا مشاوره خود را تعیین کنیم تا بتوانیم سریعاً برای تشخیص صداهای غیر طبیعی کار کنیم و مطمئن شوید که یخچال شما تعمیرات مورد نیاز خود را دریافت می کند.

http://topemdad.ir/why-does-the-fridge-freezer-and-side-by-side-start-making-noise/