سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی دستگاه یخساز خوب

برای درست کردن مخروط های برفی دلپذیر می توانید از یک دستگاه یخساز پودری استفاده کنید یا حتی برای خنک کردن نوشیدنی مورد علاقه خود و یا ایجاد یخ زدن ، فقط تراش های یخی باریک درست کنید. اگر می خواهید تابستان خود را کمی خنک تر کنید ، به دستگاه یخساز احتیاج دارید.

برای کمک به شما در انتخاب صحیح ، ما این راهنمای خرید مفید و چند بررسی از موارد دلخواه خود را برای شما قرار داده ایم.

اندازه

اندازه یخساز پولکی بر ظرفیت یخ آن تأثیر می گذارد. اگر یک دستگاه بزرگتر خریداری کنید، مجبور خواهید بود که یخ ها را کم کم دوباره پر کنید. ماشینهای کوچکتر برای تهیه یک یا دو وعده در یک زمان مناسب هستند. اگر قصد دارید برای دوستان و خانواده ، یخ در بهشت درست کنید ، یک دستگاه بزرگتر را انتخاب کنید.

مصرف برق

ماشینهای دارای وات بالاتر دارای موتورهای سریع تری هستند. برخی از مدلهای ارزان قیمت حداقل 30 وات دارند ، در حالی که مدلهای گران تر آنها می توانند 300 وات داشته باشند. وات کوچکتر برای مصارف خانگی مناسب است ، اما اگر برای مدت طولانی نیاز به اجرای یک دستگاه یخساز پولکی برای مقدار زیادی پوند یخ دارید ، مطمئناً به گزینه بالاتری برای وات احتیاج دارید.

بافت یخ

مقدار بی اندازه ای از بافت های یخی مختلف وجود دارد که می توانند با دستگاه های یخساز پودری ساخته شوند. بیشتر آنها از مکعب های یخ یا بلوک های یخ استفاده می کنند ، این اولین عاملی است که باعث تعیین بافت یخ ایجاد شده توسط دستگاه می شود. در حالی که برخی از آنها تراشیدن برف مانند پودری ایجاد می کنند ، برخی دیگر توپ یا تراشه های یخی کوچک ایجاد می کنند. آنچه شما ترجیح می دهید کاملاً به خودتان بستگی دارد ، بنابراین هیچ بافت صحیح یا غلطی وجود ندارد.

سهولت استفاده

این یک عامل مهم در انتخاب دستگاه شماست. دستگاه های یخ تراشیده شده ای که از بلوک های یخی استفاده می کنند کمی کارآمدتر از ماشین هایی هستند که از مکعب های استاندارد استفاده می کنند. این بدان معنا نیست که آنها برای یک فرد متوسط ??خیلی مشکل هستند ، اما آنها برای تهیه یخ به یک یا دو مرحله اضافی نیاز دارند. همچنین افراد دیگری را که ممکن است از دستگاه استفاده کنند نیز در نظر بگیرید.

دوام

دستگاه یخساز پودری وجود دارند که در درجه اول از پلاستیک ساخته شده اند و سایر موارد که در درجه اول از فلز ساخته شده اند. بدیهی است که مدل های فلزی بیشتر از مدت زمان طولانی تری نسبت به همتایان پلاستیکی خود دارند. با این وجود ، اگر یک دستگاه یخساز پلاستیکی را انتخاب می کنید ، مطمئناً می توانید یکی از آنها را پیدا کنید که ساخته شده باشد و ماندگار باشد. ما همچنین توصیه می کنیم پلاستیک هایی را تهیه کنید که فاقد BPA باشد.

تجهیزات جانبی

برخی از دستگاه یخساز پولکی با تعدادی لوازم جانبی همراه هستند ، در حالی که برخی دیگر هیچ کدام را ندارند. برخی از لوازم جانبی موجود مانند قالب ، لیوان ، نی و جاشربت هستند. حتی اگر شما یک ماشین بدون لوازم جانبی اضافی می گیرید ، ناراحت نباشید. این بدان معناست که شما می توانید موارد دلخواه خود را انتخاب کنید و دقیقاً همان چیزی را که می خواهید بدست آورید.

قیمت

اکثر دستگاه های یخساز بین 20 تا 80 دلار قیمت دارند ، اما مدل های تجاری و یا وات بالاتر ، مدل های بزرگ می توانند بیش از 100 دلار قیمت داشته باشند.

https://arkacool.com