سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حل مشکل کم آبی با کمک دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله

فشار کم آب به دلیل ترکیدگی لوله:

کم آبی در بعضی موارد مربوط به لوله های آب ساختمان است که به دلایل مختلف از جمله زنگ زدگی لوله ها، رسوب مواد معدنی موجود در آب و خراش، شکستگی و ترکیدگی لوله می باشد، که بعضا نشتی آب کاملا مشهود و قابل رویت نمی باشد و منجر به خسارت های زیادی از جمله اتلاف آب در شرایط بحرانی کم آبی این روز ها و تحمل هزینه های سنگین مصرف آب می شود. دلیل چکه کردن سینک ظرفشویی و دوش حمام، همیشه به آسانی پیدا نمی شود. مسدود شدن لوله ها و طراحی ضعیف لوله ها ، میتواند بخشی از دلایل فشار آب پایین باشد. یک فرد حرفه ای در لوله کشی آب قادر خواهد بود که اصل مشکل شما را شناسایی کند و یک راه حل مناسب را پیدا کند. تلاش برای کشف یک مشکل مربوط به فشار پایین میتواند به خانه و لوله های فاضلاب آسیب بزند.

پس با کمک گرفتن از تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه برای هر گونه مشکلی در سیستم لوله کشی ساختمان از جمله ترکیدگی لوله و هر گونه شکستگی و حتی خراش هایی در سطح لوله که ممکن است منجر به نشتی نامحسوس آب شود، از تحمل هزینه های سنگین جلوگیری کنید.

فقدان آب گرم:

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه به ما نشان می دهد که گرم نشدن آب تنها به دلیل خرابی آبگرمکن نیست. نقص در گرمای آب میتواند از موضوعات مختلفی ناشی شده باشد که جزیی ترند یا مشکل بزرگی وجود دارد و هزینه زیادی میطلبد. حتی اگر مطمئن هستید که آبگرمکن مشکل دارد بهتر است از یک تعمیرکار آبگرمکن کمک بگیرید تا آسیبی به بخش های مختلف آن وارد نشود.

گرفتگی لوله ها:

تلاش برای رفع گرفتگی لوله با تشخیص ترکیدگی لوله اگر همیشه به کمک مواد شیمیایی انجام شود میتواند آسیب هایی مثل خوردگی و یا پوسیدگی را به لوله کشی آب وارد کند. یک لوله کش ، تجربه و مهارت مورد نیاز را دارد که منبع مشکل شما را پیدا کند و یک راه حل ایمن به شما بدهد. این به طور ویژه در مورد لوله های فاضلاب شکسته یا سوراخ شده صدق می کند. تلاش برای تعمیر یک لوله فاضلاب شکسته میتواند به خانه شما و لوله های اصلی فاضلاب آسیب بزند.

ترکیدن لوله ها:

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه اسماتشخیص به ما نشان می دهد که ترکیدن لوله ها به دلایل مختلف اتفاق می افتد. مثلا در زمستان ، وقتی که آب یخ زده در لوله انبساط پیدا میکند ، لوله را میشکند. نشتی لوله آب خسارت زیادی بر دیوار ها یا سقف و کف وارد میکند. یک لوله کش حرفه ای قادر خواهد بود که منبع نشتی را پیدا کند و رفع نشتی را فورا آغاز کند.

نصب تجهیزات اصلی لوله کشی آب:

برای نصب این تجهیزات هم بهتر است از یک لوله کش با مهارت و تجربه کافی استفاده کنید. شیر های تقسیم، پمپ های فشار و یا مخازن انبساط اگر به درستی نصب و راه اندازی نشوند هزینه های سرسام آوری را برای رفع کردن خسارت هایی که وارد می کنند به شما تحمیل خواهند کرد.

http://asmatashkhis.com