سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عوامل مهم در طراحی سایبان استخر

عوامل مهم در طراحی سایبان استخر را می توانیم به موارد زیر خلاصه کنیم.

آیا سایه را به خوبی ایجاد می کند؟

اغلب اوقات ، ما سعی در سایه انداختن استخر نداریم ، بلکه افرادی که در اطراف آن نشسته اند یا خلوت می کنند. حتی تفاوت در نشستن در میزها در مقایسه با دراز کشیدن روی تختخواب ها بر طراحی سایبان تأثیر می گذارد. از بین بسیاری از گزینه های طراحی برای انتخاب ، مهم است که یکی از گزینه های کاربردی و مقرون به صرفه باشد.

زیبایی شناسی در طراحی سایبان استخر

باز هم ده ها سبک طراحی ساختار سایه و گزینه های رنگ وجود دارد که فرصت های زیادی را برای بیان خلاقانه ارائه می دهد. به عنوان طراحان سفارشی حرفه ای ، مهمترین مسئولیت ما این است که شما را در مورد راه حل بهینه برای عملکرد و جذابیت زیبایی تجزیه و تحلیل و مشاوره دهیم.

اندازه ، قد و محل قرارگیری

قرار دادن نامناسب ، ابعاد و ارتفاع ورود باعث می شود که در زمان های مورد نیاز برای محافظت ، بیشتر قسمت مورد نیاز را در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار دهید ، یا جایی که نیازی به سایه نداشته باشید! نرم افزار اختصاصی و برنامه ریزی دقیق ما از این اشتباهات پرهزینه جلوگیری می کند.

نگرانی های مجموعه

سایت های استخر چالش های منحصر به فردی را در طول ساخت ایجاد می کنند ، به طور معمول پیچ و خم لوله کشی زیرزمینی و سیم کشی. تجربه ما در نصب صدها سازه استخر به ما این امکان را می دهد تا در برابر آسیب دیدن زیرساخت های شما تضمین کنیم.

همراه با شرکت سایبان کاج به شما نوید بهترین سایبان ها را می دهیم.

http://sayebankaj.com